De ce nu sărbătoresc Crăciunul sau Sărbătoarea Naşterii Domnului

Tag-uri:, , ,

4 gânduri despre „De ce nu sărbătoresc Crăciunul sau Sărbătoarea Naşterii Domnului

  1. mihaip3000 Decembrie 20, 2011 la 15:00 Reply

    Excelent articol! Si eu vad lucrurile la fel, scarbit fiind de transformarea unui eveniment unic si irepetabil intr-un circ pseudocrestin! Ba inca un poet „crestin” intr-o cantare ne spunea ca Isus se naste iar! Destept tipul! Inseamna, sa-mi fie cu iertare gandul, ca acum este inca un prunc nenascut! Noroc cu el ca mi-a spus ca Isus se naste iar, ca eu ma gandeam ca e Imparat peste toata Creatia, Parintele vesniciilor si Dumnezeu tare cum il vede Isaia in capitolul 9. Unii il vad ori prunc fara putere in iesle, ori de Pasti doar un om care moare pe o cruce si cam atat! Nu vezi simboluri ale invierii pe biserici, dar vezi simboluri ale neputintei si mortii: pruncul tinut in brate si crucea!

  2. lucian azoica Decembrie 23, 2011 la 20:57 Reply

    De acord 100/100 chiar daca am ramas cu „gura cascata” la modul in care ne-am indepartat(inclusiv eu) de la adevaratul crestinism,si cucata usurinta,”curaj”(ignoranta la urma urmei),luptam pentru aceasta zi a D-lui,care de fapt,nu este,nu era si nu va fi a Lui,chiar Stapan fiind peste veacuri!

  3. Mesagerul Decembrie 31, 2011 la 10:30 Reply

    Un articol excelent! Domnul sa ne lumineze sa intelegem care este voia lui Dumnezeu, cea buna si placuta si desavarsita si sa ne dea harul sa putea umbla in ea, intr-o viata spre gloria lui Dumneze.

    Har si pace!

  4. Scarlat Mihaela Iulie 16, 2016 la 22:45 Reply

    De acord 100% cu acest articol.

Lasă un răspuns

